Основні завдання Центру контролінгу та адміністративного забезпечення
- 1. удосконалення системи організаційно – інформаційного забезпечення управління Інститутом;
- 2. забезпечення керівництва Інституту повною та достовірною інформацією для прийняття управлінських рішень.
- 3. планування, організація та забезпечення ефективності функціонування системи внутрішнього контролю;
- 4. розгляд звернень громадян, установ і організацій з питань, що належать до компетенції Центру;
- 5. ведення обліку контрольних документів, їх виконання;
- 6. удосконалення системи діловодства в Інституті та її інтеграція у загальну систему документообігу Університету;
- 7. забезпечення розвитку Інституту, проведення необхідних заходів,спрямованих на господарське забезпечення навчального процесу, будівлі, аудиторних та службових приміщень Інституту господарським обладнанням та зберігання його експлуатаційних якостей;
- 8. підтримання належного режиму та санітарного стану в навчальнолабораторних приміщеннях Інституту та гуртожитку, забезпечення безперервної роботи системи центрального опалення,водопостачання,
каналізації, електропостачання, ліфтів, організація своєчасної ліквідації аварійних ситуацій, проведення поточних ремонтів відповідно до затверджених планів заходів;
- 9. здійснення постійного моніторингу та аналізу потреб у обчислювальній та офісній техніці, витратних матеріалах, інформаційних та інших ресурсах, необхідних для якісної роботи Інституту.
- 10. забезпечення своєчасної звітності, відповідно до своїх завдань та функцій.
- 11. внесення пропозицій керівництву та реалізація заходів щодо впровадження сучасних інформаційних технологій для удосконалення існуючих бізнес-процесів роботи Інституту та покращення якості роботи його працівників.
Положення про центр “Центр контролінгу та адміністративного забезпечення”
План роботи центру контролінгу та адміністративного забезпечення
Контактний телефон: (067) 712–20–58
Електронна пошта: ipa@karazin.ua